Friday, September 18, 2009

Selamat Hari Raya.




Malam ini saya berkesempatan menunaikan Solat Isya' dan Tarawikh bersama Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man.

Dalam tazkirah beliau, memang banyak input yang mampu memberi impak positif kepada semua jemaah.

Ramadhan akan meninggalkan kita, dan harapnya semoga umur yang panjang dikurniakan ilahi agar dapat kita dapat menemui Ramadhan sekali lagi.



Alhamdulillah,

dalam masa yang sama,kita akan menyambut Syawal.




Cuma mahu memetik sedikit kata-kata beliau sebentar tadi ketika memberi sedkit tazkirah



"Hidup ini akhirnya adalah mati, maka tiada apa yang perlu dibanggakan"




Jadi bersempena hari dan bulan yang mulia saya ingin mengucapkan,



Selamat Hari Raya,

mohon maaf kepada sesiapa yang ada saya terkasar bahasa,

terlanjur kata dan perbuatan yang mungkin mengguris hati tanpa saya sedari.

Sesungguhnya, saya tetap insan biasa dengan sejuta kekurangan.

Pengalaman dan ilmu menjadikan kita lebih matang.


"Maaf Zahir dan Batin"









0 comments: