Tuesday, December 16, 2008

Kasut, hadiah Perpisahan bersaiz 10




Padan muka! Saya gembira tatkala membaca keratan akhbar NST hari ini apabila menunjukkan aksi cemas Presiden Amerika Syarikat yang berada dalam keadaan sedang mengelak dari sepasang kasut bersaiz 10 yang dibaling kearahnya.


Tahniah diucapkan kepada wartawan Iraq (dalam gambar kecil). Perbuatan anda ini akan turut dikenang sehingga ke anak cucu saya. Sila ke You.Tube untuk melihat versi video. Lagi rasa nak tergelak macam pecah perut.


Hina betul BUSH!

8 comments:

Anonymous said...

....ase bersemanagt jew bc paper td...

pdan mka owank tua tu...

Danial Izzat said...

malu gler doh! bnde ni akan berada dlm lptan sejarah sehingga satu abad lagi!!!

Anonymous said...

x baik tau mcm nie
sejahat2 manusia, ada jg belas kasihan tau..no matter how bad ppl r he will show love to those he loves...rather than u critize him, why dont u pray to God to change his heart?

Farhan Ghadzali said...

rasanya imam Abdurahman Sudais berdoa tiap2 kali lepas solat di Masjidil Haram..??

terbuka ke pintu hati Bush ni wahai makhluk Allah???

lagi satu..toksah nak tunjuk baik laa sedangkan orang yang dilempar kasut tu pon adalah orang yang telah membunuh ramai umat Islam kat Middle East tu...

nak tunjuk baik tu, bia kena dengan tempat sikit ok!!

Anonymous said...

mmg benar Bush sentiasa jahat x kira banyak mana org bdoa utk dia. tp kita ni diajar utk melakukan kebaikan tanpa rasa jemu. klu kita buat baik, knapa ada org yg mesti kita kecualikn? bush mungkin tlah bnyk bunuh org smpi kita anggap dia tu syaitan, tp wlu bagaimana pun dia ttp manusia yg tlah dicipta oleh Tuhan. ni adalah satu fact yg x kan dpt diubah oleh sesiapa...hatred wont take u anywhere. it may worsen d present condition

Farhan Ghadzali said...

bagus betul idea anda ni..?


satu je soalan saya, kenapa ek kalau dulu Rasulullah sudah lancarkan jihad kerana salah seorang sahabat dikhabarkan telah di bunuh ketika mana peristiwa Perjanjian Hudaibiyah?

sekarang ni???..nak pasrah je?

awak ni cakap pakai logik akal memang laa..pemikir yang baik adalah pemikir yang pada masa yang sama menjunjung agamanya..

heran eh?

Anonymous said...

in time u'll know

Farhan Ghadzali said...

oh ye ke?

godwilling..

hope on that particular time, u wont come with that such of thought..

ameen~